27 martie 2011

LOTD: Blue Make-up

Am numit acest look Blue Make-up, pentru ca predomina cel mai mult culoarea albastru, dar tot, oricat m-as stradui nu reusesc sa renunt la mov :D, din punctul meu de vedere se potriveste in combinatie cu aproape toate culorile(si aici exclud verdele - nu pot sa imi imaginez o combinatie intre mov si verde :-??).
Enjoy it!!!




Produse folosite pentru fata:
Baton Corector Elf, nuanta ivory
Fond de Ten Revlon Colorstay- 180 Sand Beige
Pudra ELF Perfection Complexion 
Perle Iluminatoare Avon 


Produse Folosite Pentru Ochi
Primer ELF
Fard de pleoape Paleta 120
Fard de pleoape No Name
Fard de pleoape ELF Quad Punk Funk
Rimel Avon Super Shok 
 Creion de spancene Miss Sporty


  


 Si dupa ce v-am incantat privirile cu acest Blue Make-up, am sa va mai pun inca o poza cu un machiaj pe care l-am purtat la un majorat, dar la care nu am mai multe poze close-up.


4 comentarii:

Andreea Elena spunea...

hey,chiar imi place :X

Ada Make-Up spunea...

@Andreea : multumesc mult:*

Anonim spunea...

oare sa te cred ?
normal
iti ies super

Ada Make-Up spunea...

@anonim: sa ma crezi? nu inteleg.
multumesc pentru aprecieri :)

Trimiteți un comentariu

 

ada-make-up.blogspot.com trafic.ro