28 martie 2011

Review: Sephora Collection – Smoothing Primer



Sephora Collection – Smoothing Primer

Se gaseste in magazinele Sephora – pret 47 lei

Descriere Oficiala.

Despre produs:
Baza de machiaj matifianta care netezeste si reduce stralucirea tenului.

Ce face:
Minimizeaza imperfectiunile tenului si face aplicarea fondului de ten mai usoara. Machiajul dureaza mai mult, pielea este mai catifelata si are un aspect mat. De retinut: maseaza acest gel pe piele inainte de aplicarea fondului de ten pentru a-i reduce imperfectiunile, matifia, netezi  si a o pregati pentru o aplicare perfecta a fondului de ten.
Pentru un grad de acoperire mai usor, baza de machiaj poate fi amestecata cu o picatura de fond de ten. Este ideala pentru tenul mixt si gras.


Descrierea mea.

Nu mi-am dorit neaparat baza Sephora Collection – Smoothing Primer, dar imi doream ceva care sa reduca stralucirea tenului in zona T, care este o problema grava la mine,  doar ca a fost singura baza lichida(gel) pe care am gasit-o la Sephora si neavand alta solutie am luat-o pe aceasta, mai ales ca auzisem destule laude la adresa acestiu produs, si mi-a ridicat-o in slavi si domnisoara care se ocupa cu consilierea clientilor.
Am incercat-o a doua zi de dimineata: aplicata la ora 7:30, pana la ora 14:00 nu nu mi s-a ingrasat tenul, dar pe la ora 17:00 am observat ca nasul si putin fruntea erau cam uleioase, deci nu matifiaza pe o perioada prea lunga de timp. In ceea ce priveste minimizarea imperfectiunilor nu are un efect major, porii sunt foarte putin minimizati (eu nu am porii foarte pronuntati, dar pentru persoanele la care chiar se vad nu stiu cat ar ajuta, probabil trebuie o baza mai buna).
Ce imi place cel mai mult: fondul de ten chiar se aplica uniform si se intinde foarte frumos (eu folosesc Revlon Colorstay care este un fond de ten dificil pentru ca intra imediat in piele si daca nu este intins repede raman urme urate pe fata, dar aplicat pe baza de machiaj se intinde extrem de usor si fara urme.), tenul arata impecabil mai mult timp, chiar si blush-ul rezista, pentru ca la mine dupa cateva ore disparea.

In ansamblu, este un produs bun doar pentru ca face aplicarea fondului de ten mai usoara si pentru rezistenta acestuia, dar pentru matifiere nu este chiar stralucit, ma bucur totusi ca nu am tenul lucios macar 5-6 ore, mai ales ca, inainte sa folosesc baza de machiaj, dupa 2 ore luceam ca soarele J, cu tot cu fond de ten special pentru ten gras si pudra.

Concluzie: Sephora Collection – Smoothing Primer  - imi place si o voi mai achizitiona.      


4 comentarii:

Amalia spunea...

Si eu il folosesc sub Colorstay si imi place:D
E pe locul 2 dupa Primed&Poreless de la Too Faced.

Ada Make-Up spunea...

Ma bucur ca iti place!!! Sa stii ca a mai trecut ceva timp si a inceput sa imi placa mai mult...poate a inceput tenul meu sa il accepte , dar am schimbat si crema de fata, mi-am luat una de la garnier care matifiaza zona T, unde am eu cele mai multe probleme.

Ada Make-Up spunea...

Ma bucur ca iti place!!! Sa stii ca a mai trecut ceva timp si a inceput sa imi placa mai mult...poate a inceput tenul meu sa il accepte , dar am schimbat si crema de fata, mi-am luat una de la garnier care matifiaza zona T, unde am eu cele mai multe probleme.

xkat spunea...

Cred ca o sa ma duc zilele astea sa il cumpar si eu... Tu cu ce aplici fondul de ten?

Trimiteți un comentariu

 

ada-make-up.blogspot.com trafic.ro