17 mai 2011

Giveaway by Jules

Inca o zi fara chef...de dimineata am vrut sa imi fac poza cu machiajul pe care l-am adoptat de vreo 2 saptamani, dar nici poza nu mi-am facut si nici aparatul nu l-am luat pentru ca am plecat in fuga, ca aproape in fiecare dimineata... poate maine!!!
 Si chiar daca am fost o lenesa si nu am mai pus nici un look in ultimul timp, urmaresc cu sfintenie tot ce apare nou in blogroll-ul meu, si am descoperit un nou Giveaway( nu l-am descoperit azi... de duminica il stiu, dar a mers atat de prost netul acasa ca abia reuseam sa deschid paginile, dar azi mi-am amintit de el) care a ca premiu  un Travel Kit Sigma, iar cea care ni-l ofera este Jules. Intrati AICI pentru reguli si inscriere!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

ada-make-up.blogspot.com trafic.ro