10 mai 2011

Machiaj Roz/Rosu/Gri + Blog Award

Desi am cam tras chiulul la capitolul machiaj(dar chiar nu am avut timp si de mine), am revenit azi cu un machiaj pe alte persoane. Domnisoara de azi se numeste Alina( noi ii spunem Hutch-de la albinuta din desene) si am machiat-o pentru un botez la care era invitata. Pozele au fost facute inainte de ruj, mi-am amintit prea tarziu ca mai trebuia sa fac niste poze.




Si acum un Blog Award de la Anda Zelenca - I love Your Blog Too:*!!!



Dau acest blog award mai departe catre:    ♥ a n d r e e a ♥ , Adina's , Honeÿ Bunny

6 comentarii:

deelia.andreea spunea...

Hei:* cute blog,te astept si pe blogul meu sa iti spui parerea daca iti place ceva.Pupici...Follow:)

Andreea spunea...

Mersi:*. Cu siguranta iti voi vizita blogul:*

Iulia C spunea...

Imi place machiajul..dar cel mai mult imi plac sprancenele tale..sunt wow :D superbe :D

Andreea spunea...

nu sunt eu:))), este o prietena;). Mersi oricum:*

Iulia C spunea...

ah la naiba..deabia acu am citit ce ai scris..mi-au sarit in ochi pozele..si nu am mai citit..eu sunt obsedata de sprancene..si rar imi este dat sa vad niste sprancene atat de frumoase.
imi cer scuze :D

Andreea spunea...

As vrea si eu sprancene la fel;)... Se mai intampla... si eu ma uit la poze prima data si dupa la ce este scris:))

Trimiteți un comentariu

 

ada-make-up.blogspot.com trafic.ro